utorak, 21. prosinca 2010.

Utorak 21.12.2010

Plivanje 40 minuta, srednje visoki tempo + tehnika ruku

Bicikl cestovni (trenažer) 100 min, 90 min kadenca + 10 min hlađenje

Konačno promjena u plivanju na bolje! , brzina je porasla a i snaga.. Pokušao sam maksimalno izbjeći nadogradit brzinu s intervalima zbog malo iskustva i pametnih kilometra u vodi tako da sam više forsirao s dugačkim provlakom i tehnikom zbog izdržljivosti te povremenim jakim provlacima u sklopu ritma.. eto donijelo rezultata.. kako sam osijetio da mi je plovnost relativno dobra na maloj frekvenciji odlučio sam samo povećat broj zaveslaja u minuti a zadržati isti nivo snage.. pokazalo se za mene dobro riješenje tako da je osjetno brzina porasla a proporcionalno s tim i plovnost. Mislim da ću ostati kod istoga sistema za daljnji trening samo s povećanom frekvencijom dok mi se tijelo ne privikne na novo opterećenje. Frekvencija se neće više povećavati nego s kilometrima samo snaga.. za ubrzanja i intervale ima još vremena...

Nema komentara:

Objavi komentar