utorak, 2. studenoga 2010.

Utorak 02.11.2010.
Plivanje 45 minuta brži tempo + tehnika ruku
Bicikl (trenažer) - 40 minuta, intervalni trening (snaga), visoko opterečenje.




Uvijek je "zanimljivo" pokušati idealno posložiti posao i treninge, pogotovo ako pokušavate složit 11-12 treninga tjedno pa makar treninzi još nisu dugački (bicikl,trčanje) jer nekako morate doći na trening, presvući se, odradit jedan trening pa doma, onda drugi trening itd... Sad si nekak razmišljam da mi je čak i dobro što radim poslije podne jer ipak stignem bar odspavat 1 sat prije posla. Jutarnji trening od 5 h i nije loš i naporan sam treba imati dosta volje. Problem mi se javlja u zadnjih 7-8 dana kaj sam konstantno umoran, naravno da sam od treninga umoran i znam da nisam pretreniran jer daleko je to još od opterečenja koja bi do te faze dovela. Mislim da je problem u vitaminizaciji i unosu tekućine. A i unos hrane mi je malo smanjen zbog regulacije težine tak da sam sad na nekakvih 2500 cal. Moram nači idealnu kombinaciju hrane i tekućine kak bi nadoknadio manjak odmora i umor na poslu, nadam se da budem u narednom mjesecu riješio taj problem..

Nema komentara:

Objavi komentar