nedjelja, 7. studenoga 2010.

Subota 6.11.2010.
Bicikl (cestovni) Sljeme , 42.17km , 1.57 min , 1568 m/visinske
Plivanje 40 min tempo

Napokon rješavam problem s umorom iako mi se još jedan trening ubacio. Tražio sam si riješena za taj već naporan problem i na sreću pogodio za sebe super kombinaciju. Problem s hranom sam si riješio tako da jedem veće količine u prvoj polovici dana do nekih 15h a navečer pokušavam pojest kombinacije ugljikohidrata,proteina i masti u malim količinama. U prvom obroku ubacio sam si velike količine proteina i šećera a u drugi veći obrok ugljikohidrate i proteine te šećere koje uzimam preko tekućine (cedevita ili nešto slično. Nije baš preporučljivo puno unašati ako nemate dosta veliku potrošnju taj dan). Tako da sada nemam većih problema sa rekuperacijom i ne utječe mi na trening. Ako se ikako stigne uvijek je pametno bar malo odspavati poslije treninga, prije spavanja uzeti neki preparat za oporavak mišića (meni je odličan Creatine Recovery od Musashi-a), uzeti c i B-vitamin. Mala preporuka za B vitamin., umjesto klasičnih tableta B vitamina kupite si u ljekarni NEUROBion. Ne usporedivo je jači od bilo kojih tableta i kombinacija B vitamina, odlično djeluje za oporavak živčanog sustava.

1 komentar:

  1. Najvise mi se svidja onaj dio: "bar malo odspavati proslije treninga" :)

    OdgovoriIzbriši